Håll koll på dina uppgifter med Microsoft 365
Microsoft 365 erbjuder en mängd verktyg för att samla och följa upp olika typer av uppgifter. Beroende på vilka ditt eller gruppens behov är kan ni välja mellan Planner, Loop, To Do, Project, i viss mån Outlook och ni kan också skapa uppgifter direkt i kommentarer i Word och Excel.
Detta webinar visar huvudsakligen hur de tre förstnämnda används, men hjälper dig också att hitta sätt i To Do för att kunna fokusera på de uppgifter som är tilldelade till just dig.
Innehåll:
- Skapa uppgifter i To Do
- Skapa uppgifter på en plan i Planner
- Skapa en uppgiftslista via Loop
- Se och hantera alla uppgifter som tilldelats till dig oavsett app som använts
- Vilka uppgifter visas inte i To Do idag
Joachim Clasberg
Joachim är en mycket uppskattad kursledare, talare och konsult med stor erfarenhet inom hela Microsoft Office. Joachims specialområden är Microsoft 365, SharePoint, mallar och anpassningar för Officeapparna. Han är även aktiv med framtagande av e-learning och kursmaterial