- Skapa ett service desk projekt
- Skapa "Request types"
- Skapa köer
- Skapa SLA:er med tillhörande mätetal
- Länka din servicedesk till Confluence kunskapsdatabas
- Koppla till ett mailkonto
- Anpassa gränssnittet för kundportal och globala help desk
- Hantering av agenter, kunder och andra Jira-användare
- Skapa och skräddarsy egna automationsregler
Mastering Jira Service Management

Denna kurs ger dig en grundläggande introduktion för att kunna komma igång med Jira Service Management (JSM) på Jira Server.
Du får praktisk erfarenhet av att utföra den viktigaste och mest relevanta konfigureringen av JSM. Kursens delar omfattar konfigurering och anpassning av Kundportalen, skapande av köer och SLA för serviceteamet, länkning till en kunskapsbas, tillägg av deltagare och automatisering. Under kursen tar vi upp exempel från flera olika företags användningsområden för att hjälpa dig att förstå möjligheterna för en effektiv ITSM.
Målgrupp och förkunskaper
Den här kursen vänder sig till alla som har rättigheter att skapa upp ett Service-projekt, vilket kan innefatta:
Om du är redan idag är ansvarig för att skapa upp Jira Service Desk-projekt behövs inga ytterligare förkunskaper.
Detaljerad information
Kursen hålls på begäran - Kontakta oss för mer information.
Telefon: 08-562 557 50 E-post: kursbokning@cornerstone.se