Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.
Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.
Målgrupp och förkunskaper
Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.
För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.
Detaljerad information
Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:
- Case management
- Entitlements and Service Level Agreements
- Knowledge Management
- Multi-session experiences
- Routing
- Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
- Customer Voice
- Service scheduling
- Analytics and Insights
- Connected Customer Service
- Power Platform for Customer Service
Relaterat innehåll

I dagens snabbt föränderliga arbetsliv har hybridarbete – en kombination av distansarbete och kontorsnärvaro – blivit det nya normala för många. Denna flexibilitet ger frihet och självständighet, men ställer också högre krav på var och en att ta ansvar för sitt eget arbete och utveckling. Här på Cornerstone ser vi hur självledarskap har blivit en avgörande förmåga för att lyckas i en hybrid arbetsmiljö.

Ämnesexperten Joachim visar hur du i Microsoft Teams kan konvertera en konversation till en uppgift i Planner.

Minska klickande genom att använda kortkommandon när du arbetar i Microsoft Teams