Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.

Kurskod
MMB-230
Pris
35450 kr (exklusive moms)
Längd
4 dagar
Ort och startdatum
10 mar
Live Online
12 maj
Live Online
9 jun
Live Online
1 sep
Live Online

Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.

Målgrupp och förkunskaper

Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.

För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.

Detaljerad information

Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:

  • Case management
  • Entitlements and Service Level Agreements
  • Knowledge Management
  • Multi-session experiences
  • Routing
  • Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Customer Voice
  • Service scheduling
  • Analytics and Insights
  • Connected Customer Service
  • Power Platform for Customer Service
Kurskod
MMB-230
Pris
35450 kr (exklusive moms)
Längd
4 dagar
Ort och startdatum
10 mar
Live Online
12 maj
Live Online
9 jun
Live Online
1 sep
Live Online

Fler kurser inom

Relaterat innehåll

  • Ledning och styrning
  • Artikel
Självledarskap i hybrida arbetsmiljöer
I dagens snabbt föränderliga arbetsliv har hybridarbete – en kombination av distansarbete och kontorsnärvaro – blivit det nya normala för många. Denna flexibilitet ger frihet och självständighet, men ställer också högre krav på var och en att ta ansvar för sitt eget arbete och utveckling. Här på Cornerstone ser vi hur självledarskap har blivit en avgörande förmåga för att lyckas i en hybrid arbetsmiljö.
  • Produktivitet och samarbete
  • Video
Skapa uppgift från en konversation i Teams
Ämnesexperten Joachim visar hur du i Microsoft Teams kan konvertera en konversation till en uppgift i Planner.
  • Produktivitet och samarbete
  • Video
Kortkommandon i Microsoft Teams
Minska klickande genom att använda kortkommandon när du arbetar i Microsoft Teams

Få inspiration & nyheter från oss

Jag godkänner att Cornerstone skickar mig nyheter via e-post